Dåligt minne

Idag är det fredag, jag är ovanligt taggad, helt sprallig i kroppen och jag har inga planer för kvällen. Hur bra är det på en skala 1 - 10 om jag får fråga? Det bara pirrar i min kropp, jag kan nästan inte sitta still! Herregud. Skoldagen var seg, rolig och låångsam. När vi slutat gick jag, carla, tiff, sara, sanna och ludde till forum. Gud så många som var där! Träffade både malin, sophia, julle, oliver, och många andra! Vi hade det jätte roligt i forum, men efter bara en timme bestämde vi oss för att åka hem. Kom hem för lite över en timme sedan, åt mellis och lekte med min hund, hihi. Nu sitter jag och tråkar vid datan och bestämmer planerna för ikväll. Det ända jag vet att jag ska göra ikväll är att sola, gå till nk och kolla på en väska och ett par skor. Om jag inte gör något annat så ska jag passa på att gymma, men vi får se hur det blir med det. Troligtvis ska jag träffa några vänner och bara umgås och njuta av sällskapet. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0