Det sviiider

Vet inte varför jag inte skrivit något på länge, har väl helt enkelt inte haft tid. Under veckan som har gått har jag gjort en massa kul. Mer om det säger jag inte. Idag var det "indiendagen" i våran skola, alla elever ska ut och tjäna ihop minst 150kr, alltså utföra ett jobb, och sedan går alla pengar till en skola i Indien, Orissa. Jag tjänade ihop mina pengar genom att jobba/hjälpa till på min gamla skola, jag fick hjälpa till i klass 1a och 3b. Det var riktigt kul att få hjälpa dom som behövde hjälp, eftersom att jag redan kunde allt. Gud så jag kände mig duktig. Jag jobbade från 08.20 - 13.30 skönt! När jag slutat gick jag hem, la mig som vanligt på soffan, och somnade såklart. Vaknade av Carla som  ringde och påminde mig om att vi skulle ta halv 5 bussen till stan. Så jag gjorde mig i ordning på 5minuter, och sen gick jag och la mig igen. Efter en timme kom Carla ner och knackade på och sa att vi skulle gå till bussen. Vi åkte till kungsholmen och solade, mycket kö, men helt okej. Sen helt plötsligt kommer ballie&dessie in. Vi pratar ett tag och lite så. Carla och jag väntade på jennifer medans hon solade, sen gick vi mot tunnelbanan. Jag åkte till t centralen och mötte upp tiffany, carla & jennifer åkte hem. Tiff och jag gick runt och små pratade, tog ut lite $ och sen gick vi runt i gallerian, jag hade som mission att köpa ännu mer underkläder, men det fanns inga i min smak ute i butik! Efter någon timme åkte jag och tiff hem, fick sällskap av Oliver när vi väntade på bussen på slussen. Stackars lilla duva på slussen som typ tappat ena klon. Hem, mamma hade gjort iordning varma mackor till mig, vi satt och pratade och tittade på ugly betty. Efter det så har jag städat i mitt rum, som i övrigt redan är helt tok rent - städat. Men jag blir galen så fort jag ser lite damm. Nu sitter jag i sängen och håller på att somna, slänger in några bilder om någon minut. Cyyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0