Du får mig att vilja spotta dig rakt i fejjan.

Usch, du är äcklig. Haha, vidrigt äcklig..Usch fy blä! Nu till något helt annat. Jag stannade ju hemma igår för att jag var sjuk, skönt. Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande feber, ont i huvet och kände mig helt slut i kroppen, men det kändes inte allt lika skönt att stanna hemma, jag vill ut! Ut på stan, ut och haha ah , leva livet. Men jag var tvungen att stanna hemma. Min granne lotta ringde vid halv 7 och frågade om jag skulle stanna hemma idag och vara barnvakt åt lilla hanna, jag sa att det skulle jag självklart ställa upp på de, jag skulle hämta henne vid odenplan när jag var klar med nationella,  jag kunde bara inte missa nationella i matte, så jag gick till skolan och gjorde provet. Det var mycket lättare än jag trodde. Klarade hela B delen förutom 1 tal. Jag tror det kommer gå bra. Efter jag gjort provet tog jag bussen till stan, tog tunnelbanan till odenplan och sedan prommenerade jag till lottas jobb. Mötte upp hanna i receptitionen och fick 350kr av lotta till lunch och som tack för hjälpen. Jag och hanna gick sedan i de soliga varma vädret till tunnelbanan, åkte till tc, gick runt lite i gallerian, tittade på kläder, riktigt kul att gå med en 5åring och titta på kläder kan jag säga, rekomenderas! Efter en timme blev vi hungriga och gick till donken. Vi åt varsinn  happy meal med kycklingbitar, pommes och äpplen. Haha gud så vi blev mätta. Sen tog vi bussen hem. Jag var jätte trött, men lilla hanna var pigg som en lärka! Vi spelade kort, något påhittat spel som hon kom på, sen lekte vi med min hund, sen kom min mamma hem och vi åkte med henne och storhandlade på willys. Hanna satt i kundvagnen, gud så hon va söt! Vi åkte hem, åt varsinn glass. Sedan ringde william (hannas 2år ädre bror) och sa att han var hemma och att han ville att vi skulle komma över till han, han var ensam hemma, och hade precis kommit hem från skolan. Vi spelade fotboll i deras vardagsrum, lekte kurragömma, ritade, pratade, tittade på tv och skrattade. Vid 4 halv 5 kom lotta hem, jag sa hejdå och tackade för mig. Somnade i 2 timmar när jag kom hem och vaknade upp lite lagom före middagen serverades. Vi åt, jag somnade igen och nu sitter jag här, helt slut. Lotta ringde precis och frågade om jag skulle stanna hemma imorgon, men det beror på. Kanske. Men om jag stannar hemma blir jag nog barnvakt igen. Men det är ingenting som är jobbigt direkt, bara kul. Nu ska jag ta och göra i ordning ett fotbad. Cyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0