För min egen skull såklart.

Fanny Söderman.
Bloggen är bara till för mig, så jag kan minnas och se tillbaka på allt jag gjort.
Dagen kortfattad,
- Vaknade, hugo lagade frukost till oss, hamburgare, mums.
-Följde med hugo till busshållplatsen med mella, hugo hem.
-Små prat med grannen på hennes uteplats. Grymt väder!
-Hem och städade, grät och städade ännu mer.
-Iväg på första terapi mötet.
- gråt gråt gråt, panik och mer gråt.
-Hem till tiff, åt nudlar på hennes balkong, solade och lyssnade på musik, glass till efterrätt
-Hem, gjorde mig i ordning, prat med mamma om första kbt mötet.
-Sprang till bussen, åkte till NK med tiffany, hittade tusen saker jag ville köpa
-Hem igen, trött som bara den.
-Tittade på andra avenyn med mamma och min gose hund.

Nu sitter jag här och planerar morgondagen, hittils har jag bestämt mig för att gymma 1timme på morgonen, luncha i forum med storebror, följa med honom till jobbet ett tag. Sedan vet jag inte (?) 
Min pappa ringde mig idag, han berättade att han blivigt misshandlad av ett gäng ungdomar, han hade lyckats komma undan med sparkar och slag mot huvudet, medans pappas kompis bröt käkbenet och opereras idag. Hemskt att sådant händer, pappa och hans vän försökte bara stoppa ett bråk mellan några ungdomar, och sen är det ändå han som råkar illa ut, för att försöka avbryta det hela? Jag blir så jävla trött på sånt här. Usch.
Nej nu ska jag ta och värma lite hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0