girls night out.

Dagen började som vanligt med att jag blev väckt av min sockertopp mella, usch hennes pussar är äckliga.
Jag gick upp, ovanligt trött och seg. Frukosten var som vanligt serverad i vardagsrummet till nyhterna på tv. Efter frukosten la jag mig i badet ett tag, dum som jag är märker jag när jag gått upp ur badet att jag glömt tvätta mitt hår, hur kan man missa något sånt? Så det var bara att hoppa i duschen. Direkt efter det ringde min storebror och hans tjej, dom frågade om jag ville med till ikea och babyland, jag som inte hade några planer för dagen tyckte att det lät helt ok, så jag hängde på. Sen kom jag hem för någon timme sedan, la mig på soffan och såklart somnade jag ju, i en hel timme! Nu kommer snart Sara Sanna Hanna och Carla förbi mig, vi ska till stan med några andra tjejer och äta på resturang, det blir en riktigt girls night out ikväll. Övernattning sker hos Carla.
Planer för imorgon,

-Påsk lunch med hela familjen hos min storebror Kim och hans fru Linda
-Sola solarium
-Träffa min pepparkaka emma som kommit hem från egypten idag
-Träffa Sara en snabbis, som är på besök i sthlm från behandlingshemmet på gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0