Hemma igen

Sådär, då har man halva dagens planer avklarade. Gymmade i 1,5 timme. Sen duschade jag och gjorde mig fräsch innan jag tog bussen för att luncha med min bror i forum. Vi åt lunch på någon resturang jag inte minns namnet på, jag min bror och hans flickvän åt samma mat, lax med massor utav grönsaker och bulgurr. Super smaskigt. Efter det gick vi runt i affärer och tittade på barnkläder. Dom ska få barn i början av juni! Tänk, min bror ska bli pappa, ceylan blir mamma, jag blir faster, min mamma blir farmor, haha knäppt men gud så jag längtar! Efter det köpte vi glass, vanilj,jordgubb och polkagris, mina smaker det! Efter det skjutsade dom hem mig, jag somnade på soffan och nu sitter jag här. Tiff är påväg hit, vi ska äta nudlar och prata som vanligt. Kvällens planer är fortfarande oklara. Nej nu ska jag bädda min säng. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0