Tell me why i feel this way

Har verkligen ingen lust att berätta vad jag gjort idag, inte för att det är något speciellt eller hemskt. Orkat bara inte. Måste få skriva av mig. Ursäkta. Hela grejen, med han. Och hon, och jag. Triangeldrama, eller vad ska man kalla det? Det var drama hela tiden när hon var med i bilden, iallafall för mig. Trodde att jag kommit över allt, men det visade sig raka motsatsen. Inte bra. Allt är så trassligt när det handlar om dig, men kanske inte längre? Vad vet jag, det var så länge sen sist vi sågs, det är över 10 månader sedan. Galet hur fort tiden går. Det har inte gått en enda dag utan att jag inte har tänkt på honom, på oss, på alla minnen, på hans utseende, på hans personlighet, hans doft, hans finfina ögon, hans gulliga igelkotts hår, hans andetag, hans stora hand i min lilla hand, hans hjärtslag, han skratt, hans smygade leende, hans långa underbara sms, hans kropp, hans kramar, hans gråt, hans beteende, hans tviel i rösten, hans suckar, hans asgarv, hans humor, alla gånger han ringt mig och bara velat prata för att höra min röst, dom gånger han alltid sjöng för mig i telefon, hans familj, hans kyssar, hans pussar, hans viskningar i mitt öra innan jag somnade, hans röst, hela du. Jag kommer aldrig att glömma första gången vi träffades, andra gången vi träffades, tredje, fjärde, femte, sjätte, sjunde, åttånde.. alla gånger vi träffas finns i en stor stor låda förvarat i mitt hjärta. Satt precis och kollade igenom våra gamla bilder, samtidigt som jag lyssnade på våran låt, så fort jag såg dig kom alla minnena upp, jag kände mig spy färdig, hela min kropp kändes helt skakig, kände mig trasig inuti, alla gamla sår revs upp, jag höll på att kräkas, här i sängen, bläddrade vidare och såg bilderna på oss, när vi kramades, pussades, när du gömde dig under mitt täcke, då brast de.. Jag sprang till badrummet i en rusande fart med handen för munnen, spydde redan då, men resten kom ut när jag satt på knä böjd över toaletten, de tog inte stopp, jag började gråta, det kändes som att min kropp höll på att ätas upp in ifrån.  Fan, nu blöder jag näsblod också..  herregud, när ska allt ta stopp? You used to call me, just to say "I love you baby", you would always treat me like a lady, everyone was jealous of the way we kept keeping on, feelings were so strong..


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så fint skrivet. Hoppas att du hittar kärleken igen.

2009-04-19 @ 20:48:53
Postat av: Carla så klart

Fanny!!! Vad fan håller du på med och vad i helv*te väntar du på!!! Om du inte bestämmer träff med Viktor inom 14 dar gör JAG det!

<3

2009-04-19 @ 20:57:39
URL: http://carliitas.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fy va fint skrivet <3

men ganska sorgligt oxå..

hoppas det går bra med kärleken sen ;)



Kram Hannah

2009-04-19 @ 22:23:45
Postat av: Hannah

Fy va fint skrivet <3

men ganska sorgligt oxå..

hoppas det går bra med kärleken sen ;)



Kram Hannah

2009-04-19 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0