Lång dag..

Vaknade vid halv sju, gick upp, märkte att jag var helt yr i huvet så jag gick och la mig igen. Mamma väckte mig och sa att frukosten som vanligt var serverad i vardagsrummet till nyheterna. Åt, men somnade i soffan. Mamma väckte mig igen och jag blev riktigt sur, att hon höll på att väcka mig sådär hela tiden gjorde mig ssssur! Sa till henne att jag går direkt till terapin kl 10 och hoppar över dom 2 första lektionerna. Snäll som min mamma är lät hon mig göra det. Gick upp 20 över 9 och märkte att jag bara hade 15-20 min att göra mig färdig. Sminka mig, borsta tänderna/håret, välja kläder för dagen, packa ner gympa kläder och lite annat smått. Efter mitt samtal hos min terapeut kände jag mig nedstämd och lite ledsen. Tog bussen till skolan och kom precis i tid till lunchen. Äcklig soppa i skolan, så jag tog pasta & sallad. Efter det hade ni NO, ganska kul, men jag var så trött att jag höll på att somna när vi "byggde fåglar". Efter NO'n hade vi gympa, victor och bea höll i lektionen. Riktigt bra lektion måste jag säga, märkte verkligen att jag träääänade, det kändes riktigt i varenda muskel. Efter gympan gick jag och carla till cafeterian, satt där och sörpla i oss vatten. Sedan tog vi samma buss som carl-martin till sickla, sa hejdå till han och fortsatte att traska vidare till willys. Där träffade vi min mamma och handlade lite, när vi var klara på willys gick carla och jag till onoff, vi typ somnade i massagestolarna. Underbart. Efter det tog vi bussen hem. Satte mig i min härliga fotölj i vardagsrummet och tittade på tv, somnade nästan. Hjälpte även mamma med tvätten och att städa lite innan jag gick hem till tiffany för att äta middag. Vi åt och åt, det gör vi alltid, hihi. Sen kom tiffanys mamma hem, vi satt och diskuterade, skrattade och skrattade ännu mer. Jag och tiffany bakade, vi gjorde choklad bollar med karamell strössel på! Gick hem vid 10, och när jag kom hem hade mamma en granne över på ett glas vin. Trevligt. Satt i köket och pratade med dom ett tag, efter det dammsög jag mitt rum och nu sitter jag här! Hoppas att alla andra har det bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0