Lördag.

Våran "girls night out" igår kväll blev som vanligt väldigt lyckad! Mys på resturang, utekväll på stan och underbart mysigt på carlas balkong. Kvällen blev inte så värst sen, vi somnade vid 4. Till frukost idag blev det nybakade scones, mûsli&vanilj youghurt, frukt och mackor, nypressad apelsin juice. Riktigt mumsigt. Idag har jag inte alls gjort mycket. Frukost med tjejerna, sedan var det direkt iväg på påsk lunch hos min storebror. Strålande väder. Fantastiskt god mat, mycket sol och skratt bjöds det på under lunchen. Lunchen blev sen, jag kom precis hem. Nu återstår bara att fixa planer för kvällen. En utekväll på stan kanske? Eller ska man hitta på något roligare? Sola solarium är helt klart något jag måste göra ikväll! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0