Mina kinder bränns, jag är generad och det är DITT fel :$

Känner mig inte alls taggat på att skriva. Lusten bara flög ut ur mig. Har inte skrivigt någonting sen i lördags, så nu resumerar jag veckan lite kort.

Lördag (em/kväll)
- duschade, gjorde mig i ordning
- åkte till stan med carla
- påväg till solariet såg vi en död råtta, usch
- solade
- åkte till tc och träffade louise
- åkte till donken på slussen med louise och carla
- träffade lollo och pascal
- tog bussen hem och mötte emma&mira på slussen
- hem till carla, små pratade och hade det allmänt chill
- gick ner till mig vid 1 och somnade direkt
Söndag;
 -  vaknad duschade åt frukost med mamma
- åkte till stan och träffade pappa
- hälsade på Ole, en släkting som bor i Jakobsberg med pappa
- träffade tiff i stan och var med henne ett tag, satt i gallerian och bara pratade om livet.
- middag hemma hos mig med tiff och mamma
- myskväll på fåfängan
- åkte hem för att det blev för kallt, tittade på film med tiff, åt godis och pratade om allt möjligt
- sen somnade vi, hihi.

Måndag;
- jag och tiff vaknade vid 9 men låg och halv sov till 2,
- mamma serverade lunch till oss
- kvart över 2 ringer min bror och säger att jag ska med dom på en utflyckt och att jag ska vara klar kvart i 3, panik!
- skyndade mig att göra mig klar,
- åkte till huddinge med min bror, min svägerska, min svåger och hans flickvän. vi gick på loppis, ur boooring, så vi åkte till heron city istället, gud så mycket roligare, och fräschare dessutom!
- köpte flurry och åkte hem igen..
- storhandlade med mamma och storebror på maxi, träffade både min sv lärare och tiffany där.
- hem igen. Va super trött, men glad och nöjd med min elle tidning och ett glas saft.
- läste elle och pratade med mamma, sen somnade jag i soffan. Typiskt mig...
- sov och sov, någon timme.
- middag med min mamma, som vanligt
- sorterade alla alla alla mina kläder och det sluta med att jag fyllde 3 fulla svarta sopsäckar med kläder att kasta, slöseri med pengar(?)
- sen tittade jag och mamma på harry potter, haha!

Igår finns det absolut ingenting att säga om .

Idag har jag inte alls gjort mycket, efter skolan solade jag med roxi ett tag, sen gick jag till min brors jobb. Vi satt där och pratade, han visade sin nya myspace sida och sen hjälpte han mig med min läxa.
Efter det gick vi till forum, vi köpte varsinn smoothie och gick runt i massa affärer. Sen sa vi hejdå och jag gick till busshållplatsen.Fick vänta i 13min, det sög! När jag väl satt där, lite lagom uttåkad så kommer hela gänget, oliver, samy, julian, megdad, daniel och fler jag inte kan namnet på. Lika roligt varje gång man träffar dom.
Sen kom jag hem, tittade på tv med mamma, pratade om dagen som gått och lite så. Sen lagade hon middag till mig och vi åt i vardagsrummet. Sen kom tiff hem till mig, vi drack smoothie och tittade på eftelyst, vi började även planera våran lilla resa till sundsvall i sommar, grymt. Nu har tiff gått hem, jag var nyss ute med min hund och nu sitter jag i sängen och tittar på sex and the city. Bye

Kommentarer
Postat av: Carliitaa så klart

spana in min blogg Fannsan :)

<3

2009-04-16 @ 22:54:11
URL: http://carliitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0