Ta dig samman, kvinna!

Jaha, så var man sjuk igen då. Vaknade upp alldeles yr och febrig, inte kul ett dugg. Har bara legat i min säng hela hela dagen, smsat med massa gulligt folk, gosad med mella som btw har klippt sig, urgulligt. Har inte haft någon större aptit idag, har hittils fått i mig en macka, ett glas jucie, ett äpple och en skål med hallon. Känner mig inte hungrig, men däremot är jag riktigt sugen på kola, ni vet sån kola man bakar till jul? Åh så gott det skulle vara. Frågan är bara om jag har ork att ställa mig och koka kola. Tror inte det.. Carla kom förbi för ett tag sedan med mina matte böcker,måste plugga till ma-nationella imorgon. Men det känns lugnt, faktist. Nu ska jag bara sitta vid datan, och om en stund läsa en bok om rojalism som jag lånade från biblioteket för någon dag sedan * geek* Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0